FAQ - ČASTÉ DOTAZY


JAK PROBÍHÁ OBJEDNÁVKA?

Nejdřív vyplňte náš dotazník ZDE. Ozveme se, když bude potřeba něco doplnit. Následně dostanete první cenovou nabídku a jednoduchý mood board o kterém si promluvíme a upravíme ho podle potřeby. Až budeme mít bližší představu o tom, jak bude celý koncept svatby vypadat, je nutné podepsat smlouvu a uhradit 50% zálohu pro zajištění termínu. Po uhrazení můžeme dál ladit všechno do nejmenšího detailu a skočit třeba na kafe. Přidávat, ubírat a ladit můžeme až do měsíce před svatbou, kdy bude potřeba uhradit doplatek. Mějte na paměti. Jak se budou měnit detaily kreativy, bude se měnit i konečná částka služeb.


JAK DLOUHO PŘED SVATBOU SE MÁM OZVAT?

Nejdůležitější je, abyste měli zajištěný termín na vaše svatební místo. Na květinách můžeme začít pracovat 14 měsíců od termínu svatby. Zvládneme to ale i za 2 měsíce. Ideální je však půl rok dopředu. Samozřejmě čím dříve se ozvete, tím větší šance na to, že budeme mít ve váš termín stále volnou kapacitu.


JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJETE?

Nabízíme pouze full service. To znamená zpracování designu, dopravu, práci na místě a demontáž po svatbě. Vyzvednutí květin nenabízíme. Kromě květin vám dodáme i svíčky a svícny na stoly aby ladily s konceptem svatby.
Spolupracujeme také s půjčovnou dekorací, kde můžeme společně vybrat talíře, ubrousky, prostírání a další nezbytnosti, aby vše do detailu ladilo. Dekorace si pak vyzvednete, nebo vám je půjčovna doveze až na místo a vše nazdobí, ať se nemusíte o nic starat :)⁠


KOLIK STOJÍ KVĚTINOVÁ VÝZDOBA?

Minimální objednávka je 45 000 Kč pro rok 2023. Nejčastěji však pracujeme na svatbách v rozpětí 60 až 160 tisíc. Jednoduché pravidlo jak zjistit kolik si na květiny připravit je spočítat si 10 -15% z celkového rozpočtu vaší svatby. Nebo počítat s 1000,- až 1600,- na osobu.


Máte další dotazy? Ozvěte se.